Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Bodzentynie

ul. Wolności 1A, 26-010 Bodzentyn

Przejdź do treści

Nabór na stanowisko Referenta w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bodzentynie

 

Nabór na stanowisko Referenta 

w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej       

w Bodzentynie

 

 

 

 

DYREKTOR POWIATOWEJ PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W BODZENTYNIE

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

REFERENTA

 

 

 

1. Adres jednostki: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Bodzentynie, 26-010 Bodzentyn, ul. Wolności 1A, tel. 041/311 51 75. 

 

2.  Określenie stanowiska: Referent

 

3.  Wymiar etatu: 1etat (40 godzin tygodniowo) 

 

4.  Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem referenta – zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. poz. 1260 z 2018r.):

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 
  • posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku Referenta,
  • wykształcenie co najmniej średnie (preferowane ekonomiczne) lub wyższe,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
  • nieposzlakowana opinia.

 

5.  Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 

  • biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pozwalającym na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku referenta,
  • doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej,
  • umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność, umiejętność organizowania pracy, dokładność, sumienność, rzetelność, życzliwość,
  • zdolność podejmowania samodzielnych decyzji i zaangażowanie w pracy.

 

6.   Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie i rozdział nadchodzącej korespondencji (w tym bieżące sprawdzanie poczty elektronicznej),
  • rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,
  • przygotowywanie  do wysłania opinii, orzeczeń i innych pism wychodzących z Poradni, wysyłanie korespondencji,
  • prowadzenie na bieżąco z należytą starannością dokumentacji związanej 

z ewidencjonowaniem i rejestrowaniem działalności Poradni,

  • obsługa interesantów, przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji zgłaszającym się klientom, stosowanie obowiązujących w Poradni procedur w tym zakresie,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy poszczególnych pracowników, ewidencji delegacji służbowych, przydziału materiałów, itp.
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych, w tym spisów inwentarzowych, księgozbioru Poradni, książki materiałowej,
  • prowadzenie archiwum Poradni,
  • pełnienie obowiązków kasjera Poradni,
  • przygotowanie i prowadzanie postępowania o udzielanie zamówień publicznych w Poradni,
  • zakup materiałów i artykułów związanych z funkcjonowaniem Poradni zgodnie z poleceniem dyrektora,
  • pomoc w prowadzeniu akt osobowych pracowników,
  • współpraca przy obsłudze ZFŚS – wydawanie wniosków, udział w komisjach,
  • wystawianie różnych druków i zaświadczeń, 
  • zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych,
  • dbałość o estetykę i porządek w sekretariacie poradni,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora poradni.

 

7.   Warunki pracy:

  • praca w sekretariacie Poradni, przy komputerze

 

8.   Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni wynosił mniej niż 6%.

 

9.   Wymagane dokumenty:   

  • CV zawierające oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Rozporządzeniem PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. RODO),
  • list motywacyjny,
  • dokumenty poświadczające wykształcenie, 
  • kopie innych dokumentów poświadczających o dodatkowych kwalifikacjach
    i umiejętnościach, 
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg dotychczasowej pracy zawodowej,
  • zaświadczenie o niekaralności.

 

10.  Termin i miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie  Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bodzentynie, przy ul. Wolności 1A lub przesłać pocztą z podanym adresem zwrotnym, wraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta”, w terminie do dnia 24.07.2019r. do godz. 1500. Dokumenty, które wpłyną po wymienionym terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

 

 

11.  Przewidywany termin rozpatrzenia kandydatur: 

     Dnia 25.07.2019r. – wybór kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych,

     Dnia 26.07.2019r. – przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.

 

 

 

                                                                                                  Dyrektor 

                                                                   Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej

                                                                             w Bodzentynie

                                                                                           dr Karolina Piłat

 

Informacje

Liczba wyświetleń: 203
Utworzono dnia: 14.07.2019

Historia publikacji

  • 15.07.2019 12:28, Administrator
    Edycja dokumentu: Nabór na stanowisko Referenta w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bodzentynie
  • 14.07.2019 18:01, Administrator
    Edycja dokumentu: Nabór na stanowisko Referenta w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bodzentynie
  • 14.07.2019 17:59, Administrator
    Dodanie dokumentu: Nabór na stanowisko Referenta w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bodzentynie